vrijdag 24 juli 2009

20/9 - Las Vegas

Vandaag lukt het me weer om de webblog bij te werken. Ik had wat problemen met het internet. Kon ook geen berichten meer plaatsen op de webblog. Maar ja, je zit hier natuurlijk ook minden in de woestijn dus ik vind het al een wonder dat we internet hebben.

Vandaag weer heerlijk uitgeslapen. Geen winkels voor ons vandaag. Morgen vertrekken we uit Las Vegas dus we hebben gekozen voor een rustig dagje bij het zwembad.

Vanavond zijn we nog even gaan kijken bij de fonteinen van het Bellagio hotel en vervolgens zijn we nog even naar hotel Paris gelopen. Binnen in dit hotel waan je, je in Parijs. De voeten van de eiffeltoren staan midden in het hotel, en aan de buitenkant heb je de rest van de eiffeltoren, met restaurant bovenin.


Hierna zijn we nog even in ons hotel een hapje gaan eten.
Het hotel waar wij in verblijven is super en mochten we weer eens naar Las Vegas gaan dan zullen we zeker weer voor Planet Hollywood kiezen. De service is hier uitstekend, met elke dag een krant voor de deur en hele vriendelijke mensen in het hotel. De zwembaden zijn zo leuk opgesteld, en je kijkt vanuit het zwembad op de eiffeltoren van hotel Paris. Verder moet ik zeggen dat de strawberry cocktails hier ook bijdragen aan het feit dat dit mijn lievelingshotel geworden is, hi.

Nu is het 23:30 uur en een mooie tijd om te gaan slapen aangezien we morgenochtend om 06:10 uur opgehaald worden voor onze reis naar het vliegveld van Las Vegas, wat overigens maar een kwartier rijden is vanaf ons hotel.

Voor nu weltrusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten